KDMC to firma informatyczna z zakresu od prototypowania, MVP lub Proof-Of-Concept do gotowych rozwiązań świadczymy usługi strategiczne, badawcze i rozwojowe dla firm z różnych branż. Skupienie się zarówno na klientach biznesowych, jak i informatycznych jest nieco wyjątkowe w naszej przestrzeni. Oznacza to, że mamy tendencję do konkurowania z firmami projektującymi interfejsy do zaawansowanych systemów informatycznych, tworzącymi sklepy i aplikacje i agencjami interaktywnymi o różnych kształtach i rozmiarach.
Od ponad 10 lat kładziemy duży nacisk na architekturę informacji, projekt graficzny i dostępność. Wymyślaliśmy najlepsze praktyki w strukturze przestrzeni informacji i nadawania systemom informatycznym użytecznego interfejsu. Dzięki dużemu doświadczeniu w metodach i wnioskach wyciągniętych z projektowania oprogramowania, projektowania zorientowanego na użytkownika, frameworków i architektury, łączymy specjalizację BA i UX, żeby lepiej zrozumieć dane wejściowe, aby zdefiniować i zaprojektować rozwiązanie. Zaczynamy pracować nad zrozumieniem i komunikowaniem problemu, a także analizujemy alternatywy, które można zaproponować interesariuszom biznesowym. W międzyczasie, tworzymy prototypy, aby jak najlepiej przekazać informacje i umożliwić interakcje na ekranie. Jednocześnie programista pracuje nad logiką niezbędną do sprawdzenia, czy wszystkie zaproponowane rozwiązania będą zoptymalizowane i zgodne z najnowszymi standardami. To jest sztuka!
Nasze wsparcie dla Twojej firmy:
° Doradztwo strategiczne—doradztwo w zakresie strategii użyteczności w organizacji
° Recenzje ekspertów—ocena istniejących produktów technologicznych, takich jak aplikacje lub strony internetowe, w celu sprawdzenia, jakie stwarzają problemy w ich użytkowaniu
° Szkolenia wstępne—szkolenia w podstawowej obsłudze urządzeń i programów
° Szkolenia specjalistyczne—szkolenie w zakresie bardziej specyficznych lub sprecyzowanych umiejętności dla wewnętrznych specjalistów ds. użyteczności
° Standardy metodologiczne—standardy procesów tworzenia skierowanych na łatwość użytkowania produktów.
° Standardy projektowe—standardy projektów wizualnych i zawartych w nich interakcji
° Szablony i narzędzia wspierające standardy—narzędzia ułatwiające wdrażanie standardów
° Rekrutacja osób z doświadczaniem w UX—pomoc i porady w znalezieniu wykwalifikowanych pracowników
Metodologia UCD(User Centered Design) w projektach:
° Projektowanie interfejsu UCD na najwyższym poziomie—ekspertyza konsultingowa w zakresie projektowania dla projektów krytycznie ważnych dla biznesu oraz projektów pokazowych.
° Projekty graficzne—doświadczenie w projektowaniu graficznym, które współgra z użytecznością
° Szczegółowy projekt i specyfikacja funkcjonalna—wymagania ze strony użytkownika co do używalności produktu
° Testowanie używalności—doradztwo i pomoc przy projektowaniu i wdrażaniu standardowych protokołów do testów użyteczności
Wsparcie długoterminowe:
° Regularne aktualizacje badań—strategia informowania personelu na bieżąco o najnowszych pracach i badaniach
° Audyty użyteczności—okresowe audyty standardów i procesów
° Mentoring—mentoring zarówno kadry zarządzającej, jak i praktyków w celu poszerzenia ich wiedzy