Rebranding marki Bagietka

Projects

Piekarnia Bagietka jest jedną z największych firm piekarniczych w rejonie Zachodniopomorskim. Naszym zadaniem było zaprojektowanie nowego wizerunku przy zachowaniu tożsamości marki.

Właściciel marki założył ją sam wiele lat temu, początkowo była to jedna piekarnio – cukiernia, z czasem biznes bardzo się rozwinął. Zaczęły powstawać kolejne punkty, później większe cukiernie, z czasem powstały duże zakłady produkcyjne. Poza wyrobami piekarskimi wprowadzono inne produkty, takie jak sałatki, jogurty czy zakwasy na żurek.

Wyzwanie

Najtrudniejszym zadaniem było unowocześnienie marki przy zachowaniu jej tradycji. Nawet najbardziej rozpoznawalne marki na świecie zaczynały od zera.  Jak więc stały się jednymi z największych nazwisk na rynku? Poprzez budowanie relacji z klientami i dostarczanie charakterystycznego i zintegrowanego doświadczenia klienta. Budowanie marki to znacznie więcej niż logo i paleta kolorów (choć te rzeczy są ważne dla rozpoznawalności marki). Marka powinna być rozpoznawana przez jej wartości i sposób, w jaki klienci jej doświadczają – obydwa te elementy należy podkreślić w strategii rozwoju.

Rozwiązania

Poprzez analizę założeń i głównych celów pomogliśmy Bagietce odkryć na nowo co jest dla nich najważniejsze i co pomoże im wyróżnić się na rynku – ich autentyczną pasję do wypieku chleba. Ten kluczowy wgląd doprowadził do powstania świeżych i idących z duchem trendów opakowań i materiałów reklamowych marki, które będą stosowane we wszystkich działach firmy, od tworzenia menu, projektowania opakowań detalicznych, po digital.

Rezultat

Rezultatem jest nowa marka nawiązująca do tradycji rodzinnych, w którą kierownictwo Bagietki osobiście zainwestowało, i która jest pasjonatem działań w całej firmie. Stworzyliśmy nową wizualną i werbalną tożsamość, aby wzmocnić tradycję i nowoczesność w podejściu do biznesu.